AEROBIKA ŪDENĪ

Trenere Adelīna Priedniece

Vidējas un augstas intensitātes nodarbība ūdenī – Lielajā peldbaseinā, seklajā galā (dziļums 1,30m). Tonizējošs un vispārējās fiziskās slodzes treniņš aktīvas, pozitīvas mūzikas pavadībā.

Nodarbībā tiek stiprināta vēdera, muguras un dziļā muskulatūra, sirds un asinsvadu sistēma, uzlabota vielmaiņa un elpošanas sistēmas darbība. Nodarbības peldbaseinā nenoslogo locītavas, un ir īpaši piemērotas cilvēkiem ar palielinātu ķermeņa svaru. Piemērota gan sievietēm, gan vīriešiem jebkurā sagatavotības līmenī un vecumā. Nodarbības ilgums – 45 minūtes.

Aerobika ūdenī – saudzīgāka fiziskā aktivitāte

Nodarbība ar vingrinājumiem piemērota aktīviem cilvēkiem visos vecumos. Ūdens aerobika ir lielisks veids, kā zaudēt lieko svaru ar mazāku piepūli. Lai arī ūdens rada dabīgu pretestību, vingrinājumus veikt ir vieglāk nekā zālē, jo ūdens noņem lieko slodzi. Ūdens sniedz ķermenim lielāku atbalstu, mazinot spiedienu uz locītavām, pazeminot risku gūt muskuļu un locītavu traumas. Pateicoties ūdens īpašībām paplašinās kustību diapazons, tādējādi vingrinājumu loks ir plašāks nekā uz zemes. Vienas nodarbības laikā, ir iespējams sadedzināt līdz pat 200 kalorijām.  .

Aerobika ūdenī uzlabo mentālo veselību

Fiziskā aktivitāte papildināta ar ūdens nomierinošajām īpašībām, rada endorfīnu, dopamīna, un serotonīna izdalīšanos, nodarbības laikā uzlabojas garastāvoklis un samazinās stresa hormonu līmenis. Brazīlijas zinātnieku veikts pētījums, liecina, ka 12 nedēļu laikā, regulāri apmeklējot nodarbības, dalībnieku depresijas līmenis samazinās par 53% un trauksmes līmenis par 48%. Koncentrēšanās uz elpošanu un atkārtotām kustībām nodrošina īslaicīgu atslēgšanos no negatīvām domām un ļauj izbaudīt mirkli. Būtiski apzināties, ka pirmajās reizēs vingrinājumu izpilde var šķist sarežģīta, taču regulāri apmeklējot nodarbības viss izdosies.

Pieraksts – 67387710 

Pirmdiena

Otrdiena

Trešdiena

Ceturtdiena

Piektdiena

    Sestdiena

      Svētdiena